۱- تارنمای شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  با هدف اطلاع رسانی و ارائه خدمات دوسویه به کلیه متقاضیان خرید انشعاب، مشترکین، درخواست کنندگان خدمات پس از فروش، پیمانکاران، کارکنان و سایر ذینفعان در محدوده جغرافیائی تحت پوشش این شرکت، وظیفه اطلاع رسانی به مردم و امکان ثبت و پیگیری شکایات و پیشنهادات ونظرسنجی، پشتیبانی مکانیزه شرکتهای تابعه، سیستم مناقصات و مزیدات جهت استفاده پیمانکاران، سایت خبری و بخشهای ارتباط با مدیران ارشد و میانی و پاسخگویی به سوالات است.

 ۲-  تارنما در ۷ روز هفته و تمامی طول شبانه روز فعال است.

۳- حداکثر زمان پاسخگویی به سوالات ۳ روز کاری می باشد.

۴- حداکثر زمان بازگشت به حالت عادی پس از خرابی احتمالی یک روز کاری است.

۵- زمان های امکان اتصال به تارنما ۹۹ درصد است.

۶- در صورت بروز قطعی های برنامه ریزی شده (نظیر ارتقای زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری) به بازدید کنندگان گرامی اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

این بیانیه برای ۲۴ خدمت تهیه شده و در میز خدمت ارایه شده است.