Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Submitted by administrator on د, 04/02/1399 - 14:08
شناسه خدمت
15031946000

1- عنوان خدمت : رسیدگی و رفع مشکلات ناشی حوادث آب و فاضلاب

2- شناسه خدمت : 15031946000

3- ارائه دهنده خدمت

نام دستگاه اجرایی: شرکت های آب و فاضلاب استانی

نام دستگاه مادر: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

4- مشخصات خدمت

شرح خدمت

با توجه به بروز حوادث و مشکلات مرتبط با تاسیسات آب و فاضلاب و نیاز  به رفع موانع، سازمان با توجه به قوانین و مقررات موجود در جهت برطرف نمودن آن اقدام خواهد نمود.

نوع خدمت

خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربیخدمت به شهروندان (G2C)

خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  خدمت به کسب و کار (G2B)

خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی خدمت به دیگردستگاه های دولتی(G2G)

نوع مخاطبین

کلیه متقاضیان و نهادها و سازمان های خدماتی

 

ماهیت خدمت

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  حاکمیتی

 خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  تصدی گری

سطح خدمت

خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی ملی

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  منطقه ای

 

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   استانی

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  شهری

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  روستایی

رویداد مرتبط با:

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  تولد

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  آموزش

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  سلامت

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  مالیات

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  کسب و کار

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  تامین اجتماعی

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  ثبت مالکیت

خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی تاسیسات شهری

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  بیمه

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  ازدواج

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  بازنشستگی

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  مدارک و گواهینامه­ها

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  وفات

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  سایر

نحوه آغاز خدمت

خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی تقاضای گیرنده خدمت

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  فرارسیدن زمانی مشخص

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  رخداد رویدادی مشخص

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  تشخیص دستگاه

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  سایر: . . .

مدارک لازم برای انجام خدمت

 

قوانین و مقررات بالادستی

نظام نامه مرکز ارتباطات مردمی آبفا

5- جزییات خدمت

آمار تعداد خدمت گیرندگان

متوسط 1.500.000 هزار خدمت در سال

متوسط مدت زمان ارایه خدمت:

180 دقیقه

ساعات ارائه خدمت

 

تواتر

 خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  یکبار برای همیشه                                    . . . بار در: خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  ماه خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  فصل خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  سال

 

 

تعداد بار مراجعه حضوری

یکبار

هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان

مبلغ(مبالغ)

شماره حساب (های) بانکی

پرداخت بصورت الکترونیک

بدون هزینه

 

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

 

 

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

6- نحوه دسترسی به خدمت

 

اینترنتی   خدمات مشترکین - خدمات اینترنتی - آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

 

دفاتر ارائه خدمت یا پیشخوان دولت    خدمات مشترکین - پیشخان دولت - خدمات اینترنتی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی -

 

نرم افزار همراه آبفا   نرم تلفن همراه - خدمات مشترکین - خدمات آنلاین - آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

میز خدمت الکترونیکی

نام سامانه مربوط به خدمت:

سامانه حوادث و اتفاقات (122)

مراحل خدمت

نوع ارائه

رسانه ارتباطی خدمت

در مرحله اطلاع رسانی خدمت

خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی الکترونیکی

 

خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  اینترنتی (مانند وبگاه دستگاه)               خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  تلفن همراه (برنامه کاربردی)

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  پست الکترونیک                                   خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  ارسال پستی

خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  تلفن گويا يا مرکز تماس                        

خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  پيام کوتاه

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   سایر(باذکرنحوه دسترسی)

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   غیرالکترونیکی

ذکر ضرورت مراجعه حضوری

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  جهت احراز اصالت فرد

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   جهت احراز اصالت مدرک

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   نبود زیرساخت ارتباطی مناسب

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  سایر:

مراجعه به دستگاه:

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  ملی

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   استانی

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   شهرستانی

در مرحله درخواست خدمت

خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی الکترونیکی

 

خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  اینترنتی (مانند وبگاه دستگاه)        خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  تلفن همراه (برنامه کاربردی)

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  پست الکترونیک                           خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  ارسال پستی

خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  تلفن گويا يا مرکز تماس پيام کوتاه

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی    دفاتر پيشخوان

شماره قرارداد واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان:

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی    عناوین مشابه دفاتر پیشخوان

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  سایر(باذکرنحوه دسترسی)

 خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  غیرالکترونیکی

ذکر ضرورت مراجعه حضوری

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   جهت احراز اصالت فرد

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   جهت احراز اصالت مدرک

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  نبود زیرساخت ارتباطی مناسب

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   سایر: تحویل مجوزها لازم از دستگاههای مرتبط

 

مراجعه به دستگاه:

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  ملی

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   استانی

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   شهرستانی

مرحله تولید خدمت

(فرایند داخل دستگاه یا ارتباط با دیگر دستگاه ها )

خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی الکترونیکی

 

خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی اینترنتی (مانند درگاه دستگاه) خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی اینترانتی (مانند اینترانت داخلی دستگاه یا ERP)

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   پست الکترونیک                  خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  سایر (باذکرنحوه دسترسی)

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   غیرالکترونیکی

ذکر ضرورت مراجعه حضوری

 

درمرحله ارائه خدمت

خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی الکترونیکی

 

خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی اینترنتی (مانند وبگاه دستگاه)   خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  تلفن همراه (برنامه کاربردی)

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   پست الکترونیک                     خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  ارسال پستی

خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی تلفن گويا يا مرکز تماس            خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی پيام کوتاه

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   دفاتر پيشخوان

شماره قرارداد واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان:

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  عناوین مشابه دفاتر پیشخوان

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   سایر(باذکرنحوه دسترسی)

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   غیرالکترونیکی

ذکر ضرورت مراجعه حضوری

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   جهت احراز اصالت فرد

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   جهت احراز اصالت مدرک

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  نبود زیرساخت ارتباطی مناسب

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   سایر:

مراجعه به دستگاه:

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  ملی

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   استانی

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   شهرستانی

7- ارتباط خدمت با سایر سامانه ها (بانکهای اطلاعاتی) در دستگاه

 

نام سامانه های دیگر

 

فیلدهای موردتبادل

 

استعلام الکترونیکی

استعلام غیر الکترونیکی

 

 

برخط

online

دسته­ای (Batch)

سامانه GIS

 

خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

 

  نرم افزار امور مشترکین   خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

8-ارتباط خدمت با سایر دستگاههای دیگر

نام دستگاه دیگر

نام سامانه های دستگاه دیگر

فیلدهای موردتبادل

مبلغ

(درصورت پرداخت

هزینه)

استعلام الکترونیکی

اگر استعلام غیرالکترونیکی است ،

استعلام توسط:

برخط

online

دسته­ای (Batch)

شهرداری

-

دریافت اطلاعات تاسیسات موجود

-

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی دستگاه

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی    مراجعه کننده

شرکت ملی گاز
 

-

دریافت اطلاعات تاسیسات موجود

-

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی دستگاه

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   مراجعه کننده

اداره کل مخابرات
 

-

دریافت اطلاعات تاسیسات موجود

-

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی  خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

خدمات الکترونیک مشترکین آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی دستگاه

خدمات الکترونیک آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی   مراجعه کننده

9- عناوین فرایندهای خدمت

 

 

 

 

 

  1. ثبت درخواست ازطریق درگاههای موجود ( پرتال، دفاتر پیشخوان، سامانه های تلفنی و ...) ، تخصیص کد پیگیری/کارتابل

  1. اطلاع رسانی به واحد امداد و حوادث

  1. رفع مشکلات و حوادث توسط واحد مربوطه

4. اطلاع رسانی به درخواست کننده در تمامی مراحل از طریق سامانه الکترونیکی شامل : ( اینترنت ، پیام کوتاه ، ایمیل، تلفن گویا )

10- نمودار ارتباطی فرایندهای خدمت

 

نمودار

 

نام و نام خانوادگی تکمیل کننده فرم :

 

تلفن :

 

پست الکترونیک :

 

واحد مربوط :