Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

بیانیه سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران


 شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی، معتقد است اطلاعات شخصی هر فرد، بخشی از حریم خصوصی وی محسوب می‌شود. حفاظت بیشتر از حقوق شخصی افراد در شبکه، نه تنها موجب حفظ امنیت کاربران می‌شود، بلکه باعث اعتماد بیشتر و مشارکت آنها در فعالیت‌های جاری می‌گردد. هدف از این بیانیه، آگاه ساختن شما درباره‌ی نوع و نحوه‌ی استفاده از اطلاعاتی است که در هنگام بازدید از سایت، از جانب شما دریافت می‌گردد. بدین منظور این شرکت خود را ملزم به رعایت  استانداردهای جهانی مورد نیاز در جمع‌آوری و حفاظت داده‌ها، می‌داند.


این شرکت براساس ماده 7 تصویب نامه شماره 1127128 شورای عالی اداری مورخ 28/11/1395 خود را ملزم به رعایت حریم خصوصی همه افراد و کاربران وبگاه دانسته و از کاربران آن دسته از اطلاعات را که فقط به منظور ارائه خدمات کفایت می­کند، دریافت کرده و از انتشار آن یا در اختیار قرار دادن آن به دیگران خودداری می نماید.


  چگونگی جمع‌آوری و استفاده از اطلاعات کاربران
  در صورتی که شما بخواهيد خدمتي را به صورت الكترونيكي دريافت نماييد و يا تمايل به ارسال نظرات و پيشنهادات خود به اين شركت داشته باشيد ، بسته به نوع خدمت ، اطلاعاتي نظير شماره پرونده ، نام ، نام خانوادگي ، كد ملي ، آدرس ، شماره همراه و....از شما دريافت مي‌شود. در فرم‌هاي الكترونيكي صرف نظر از فيلدهاي ستاره‌دار كه بايستي تكميل شوند ، اجباري در پر نمودن ساير فيلدها وجود ندارد. ( در برخي از خدمات نياز به بارگذاري فايل اسكن شده شناسنامه ، كارت ملي ، سند يا قولنامه مشترك مي‌باشد)


  لازم به ذکر است که هدف ما از دريافت اين اطلاعات ، ارائه هر چه بهتر و سريع‌تر خدمات الكترونيكي به مشتركين مي‌باشد.


  کاربرد اطلاعات جمع‌آوری شده

      اطلاعات جمع‌آوری شده از بازدیدکنندگان، صرفاٌ برای بهبود کیفیت خدمات و محتوای سایت مورد استفاده قرار می­گیرند و هیچ بخشی از اطلاعات شخصی‌ شما را بدون اطلاع و اجازه‌ی قبلی، با فرد یا مؤسسه‌ی دیگری در میان نخواهیم گذاشت، ضمنا ثبت نشانی IP شما به ما کمک می‌کند تا در تشخیص و رفع مشکلات مربوط به سرویس ­دهنده و کنترل بهتر آن اقدام کنیم.


 برخی کاربردهای اطلاعات جمع‌آوری شده به شرح زیر می‌باشد:


               ثبت درخواستها بدون حضور مشترك در شركت


               ارسال كد پيگيري به شماره همراه ثبت شده


               تطبيق اطلاعات ثبت شده مشترك با اطلاعات موجود از سوابق مشترك


               تكميل پرونده مشترك در شركت آب و فاضلاب بدون حضور مشترك در شركت


               دریافت آمارهای مختلف از کاربران و نحوه استفاده‌ی آن‌ها از سایت و خدمات آن


               دریافت نظرات و پيشنهادات مشتركين در خصوص عملكرد شركت و واحدهاي تابعه


  فناوری‌های بکار گرفته شده در دریافت اطلاعات

این سایت جهت جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز خود از فناوری متعارف کوکی استفاده می‌کند. کوکی حجم کوچکی از اطلاعات است، که معمولاً بر روی دیسک سخت و یا در مواردی بر روی حافظه موقت کامپیوتر شما از جانب سرویس ­دهنده نوشته می‌شود. از آنجایی که کوکی­ها فاقد هرگونه داده‌ای جهت اجرای فرامین و کدهای کامپیوتری است، ناقل ویروس‌های کامپیوتری نبوده و لذا نمی‌تواند کامپیوتر شخصی شما را آلوده سازد. همچنین کوکی به کار گرفته شده در این سایت، قابلیت کشف و ثبت نشانی پست الکترونیک شما را ندارد.

  انتقال اطلاعات شخصی به اشخاص ثالث
  شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی خود را در حفاظت از اطلاعات شخصی شما مسئول دانسته و اطلاعات شما را در اختیار هیچ شخص ثالثی قرار نمی‌دهد.


  اطلاعات بیشتر


  ما حفظ امنیت اطلاعات شخصی شما را امری بسیار جدی و مهم می دانیم و در  پورتال  خود از سیاستهای امنیتی و فناوري هایی استفاده می کنیم که برای محافظت از اطلاعات شخصی طراحی شده اند. همچنین از روشها و دستورالعملهای امنیتی سختی که قوانین حفظ حریم خصوصی کاربران به آنها نیاز دارد، پیروی می کنیم.این روشهای محافظتی ذخیره سازی، استفاده و انتشار همه اطلاعات شما را دربر می گیرد و از دسترسی و استفاده غیر مجاز از این اطلاعات جلوگیری می کند.


در بخش پيوندها (Link) پورتال ، پيوندهای  فعال به وب سایتهای دیگر وجود دارد که متعلق به سازمانها و شرکتهای دیگر هستند. این وب سایتها قوانین و کوکیهای مختص خودشان را دارند که ما پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده از این وب سایتها آنها را مطالعه کنید.


توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات شخصی شما، هنگامی که پیام و یا مطلبی را در بخش تالارهای گفتگو و یا سایر قسمت‌های سایت ارسال می‌کنید، در اختیار عموم قرار گرفته و ممکن است این اطلاعات، خارج از کنترل ما موجب سوءاستفاده‌های احتمالی و ارسال پیام‌های ناخواسته از سوی دیگران شود.